Bokbloggsjerka! om att köpa böcker

Vilka böcker har du klickat hem under den senaste veckan? Om du mot all förmodan inte har gjort det finns det säkert böcker som du skulle kunna tänka dig att klicka hem redan i dag?

Veckans fråga från Annika. Hrm, svår. Jag har inte klickat hem några böcker under veckan, för det har jag inte råd med. (Fattig student, javisst!) De senaste böckerna jag klickade hem var bok 2 och 3 i Beautiful Creatures-serien och det var för en månad sen.

Men om jag skulle, då skulle det vara de här böckerna som hamnade snabbt som attan i min inköpskorg: Fundraising til kreative projekter och Music cookbook av Maiken Ingvordsen samt Förverkliga din bokdröm av Kristina Svensson och Joanna Björkqvist.

Mycket om hur man sätter igång projekt och förverkligar dem. Och det behöver jag just nu. 🙂

6 reaktioner på ”Bokbloggsjerka! om att köpa böcker

  1. Annika (@alkbse) skriver:

    Jag skulle behöva en bok om hur man avslutar projekt. Jag har hur många påbörjade projekt som helst, men hur jag ska förmå mig att avsluta dem det vete katten 🙂

    • Sara Swietlicki skriver:

      Haha är det någon som vet hur man avslutar böcker? Jag vet inte, jag brukar bara skriva på tills jag får slut på historia. Då säger jag stopp. 😉

    • Sara Swietlicki skriver:

      Alltför många … jag skulle vilja låna fler böcker på bibliotek, men jag bor i Danmark och det är inte samma sak att läsa på danska, tyvärr. Så alla böcker jag vill ha måste jag köpa. Och det har jag inte råd till.

    • Sara Swietlicki skriver:

      Jag älskar Maiken Ingvordsens böcker! De är på danska, visserligen, men om man kan det minsta lite norska är man halvvägs. Jag hade en kurs med henne i fundraising, och lånade hem böckerna från skolans bibliotek. Älskar, älskar, älskar! Borde verkligen köpa dem… och jag rekommenderar dem starkt!

Lämna en kommentar