Utebliven jerka?

Någon mer än jag som får upp ”serverfel” när man söker på alkb.se? Det verkar som om bokbloggsjerkan uteblir idag, eller är det bara min dator som har hakat upp sig?

Har precis avslutat Främlingen (äntligen, tog mig bara tre (!) månader) och har genast tagit tag i en av biblioteksböckerna som ligger här och lockar. Det blev Sara Lövestams Som eld, den är bara 207 sidor i inbundet format så den ska jag nog kunna läsa ut idag och därmed gå vidare till andra delen av Anna Jakobsson Lunds Systemet-trilogin, nämligen Aldrig ensamma. Som jag har längtat efter att läsa den! 😀

Men nu ska jag ut i solen med Som eld och försöka ignorera alla som går förbi utanför huset på jakt efter Pokémon. 😉

Vi får se om jerkan dyker upp lite senare. Till dess, ha en trevlig fredag!

5 thoughts on “Utebliven jerka?

  1. Eva Karlsson skriver:

    Jag fick upp hennes sida men det är fortfarande förra veckans fråga som står överst.
    Sara Lövestam skriver verkligen bra! Är helt såld på hennes böcker om Kouplan. Sanning med modifikation och Önska kostar ingenting. Två till ska komma i samma serie.

    • Sara Swietlicki skriver:

      Se där. Jag fick inte ens upp sidan, min dator har väl tagit sommarlov den också.
      Älskar Sara Lövestams böcker! Har inte läst dem om Kouplan, men det får också hinnas med nån gång. Har tänkt läsa Som eld sedan den kom, skönt med lite svensk ungdomslitteratur på sommaren! 🙂

Kommentera

