Outlander

Jag har precis sett de två första avsnitten av tv-serien Outlander på Netflix. Med tanke på hur mycket jag älskar bokserien har jag varit tveksam till tv-serien.

Men ett halvt avsnitt in insåg jag att jag älskar det. Språket, musiken, skådespelarna (inte alla, men de viktigaste), hur det har filmats … Det gör mig så glad att man har lagt ner ordentligt med pengar för att göra en fin tv-serie! Nu är det kanske dags att jag tar tag i omläsningen av bokserien? 😉 

#blogg100 inlägg 45

Kommentera

