Bokbloggsjerka: Påskläsning

Långfredag! Och våffeldagen! Jag har hunnit jobba och kommit tillbaka hem igen, och i väntan på att resten av familjen vill fika tänkte jag svara på veckans jerka. Annika undrar:

img_3593-2Så här i påsktider gör vi det enkelt så att alla som vill hinner ut i solen (om den behagar titta fram): vad ska ni läsa i påsk?

Jag hade tänkt försöka läsa ut City of Lost Souls så att jag blev av med den. Jag har passerat 32% enlig Goodreads, så förr eller senare blir jag väl klar med den. Och roligare än så är det faktiskt inte. Det är ganska tråkig väder i Skåne just nu, så det blir inga problem att stanna inne och läsa. 😛

Vad läser ni andra? Eller skriver ni, rent av? Jag har fått två ganska envisa skrividéer under veckan, en novell och en chick lit. Jag funderar på att börja skriva på dem båda två och se vad som händer. 🙂

#blogg100 inlägg 25

 

7 reaktioner på ”Bokbloggsjerka: Påskläsning

  1. kajsalisasblogg skriver:

    City of lost souls låter som en spännande titel. Skiva är ju rätt kul, håller på att peppa mig för mitt evighetsprojekt som jag skall dra igång om ett par veckor, men jag kör inte chick lit.
    Jag har hittat på en egen genre, shit lit. Skruvade tjejer i förort med oflashiga jobb.
    Har kommit halvvägs med projektet, det börjar bli dags att ta tag i det igen.

  2. Lena skriver:

    Har länge tänkt läsa The Mortal Instruments. Köpte första boken för jättelänge sedan. Men längre än så har jag inte hunnit 🙂

Lämna en kommentar