Bokbloggsjerka: Nyårslöften

God fortsättning, allihop! 

Nån gång förra våren försvann bokbloggsjerkan från en vecka till en annan, och det lämnade ett gigantiskt tomrum i bokbloggarnas liv. Men i dag är den tillbaka – Annika är tillbaka! Så glad man blir. 🙂 Titta in här för att se hur andra svarade på veckans fråga. 

  Har du avgett några nyårslöften när det gäller läsning, böcker, författare etc.?

Jag är notoriskt dålig på nyårslöften, vilket min våg nog kan intyga. 😉 Däremot är jag envis, så jag brukar kunna driva igenom en del utmaningar varje år. Därför ska jag som vanligt göra en Goodreads-utmaning (52 böcker/år), en Boktolva (med 12 nya författare), en Författarfemma (med 5 återseenden), eventuellt en Kaosutmaning, ett Serieår, en (ev egen) 3på3 och kanske en liten sommarutmaning, för att hålla läslusten igång.

Vilka nyårslöften har ni? 🙂

18 reaktioner på ”Bokbloggsjerka: Nyårslöften

  1. Monika skriver:

    Jag brukar säga att jag inte har någon karaktär, men det har jag nog. Lyckades ju sluta röka efter några decennier som rökare. Det handlar nog egentligen bara om att vilja 🙂

  2. bokhuset skriver:

    Kaosutmaningen ska jag också vara med på. Sedan har jag sett en världsomsegling hos Johannas deckarhörna som många tipsar om i jerkan som jag ska kolla upp. I övrigt inga löften. 🙂

Lämna en kommentar