Helgfrågan: lästid och helgen

Torsdag igen, veckan har gått så snabbt! I tisdags fyllde jag 30, det var en riktigt mysig dag och jag firade med familjen och pojkvännen. Kunde inte bett om en bättre födelsedag! ❤

Helgfrågan från Mias bokhörna handlar om lästid och den kommande helgen.

img_3512 Har du några tips på hur man kan spara tid till läsning? Bonusfråga: Vad ska du hitta på i helgen?

Jag rekommenderar ljudböcker! Då frigör man tid när man städar, lagar mat, kör bil, tar sig till diverse platser osv. Det är mitt bästa tips. 🙂

I helgen ska jag jobba på lördag kväll och på söndag ska jag till Köpenhamn och se The Phantom of the Opera på Det Ny Teater med pojkvännen. Vi gör en heldag av det och bokar bord på restaurang och klär upp oss. Det ska bli så mysigt! Längtar så.

Hoppas att ni får en trevlig helg!