En smakebit på søndag: Handbok för ett begagnat hjärta

Gud, hur kan helgen snart vara slut?? Det är tur att jag är ledig på måndagar, för jag tycker att den här helgen har gått i ett! Har hunnit med två härliga (och kalla) promenader, en föreställning igår kväll och en audition i förmiddags, och ska nu njuta av Bron i soffan med killen. Men innan dess är det ju dags att lämna en smakbit!

smakebit-pc3a5-sc3b8ndag2-300x199 En smakebit på søndag hålls av Astrid Terese, där kan du hitta länkar till andras smakbitar och lämna en länk till din egen. Enda regeln är inga spoilers.

Jag läser fortfarande Drakviskaren av Lovisa Wistrand (är ungefär halvvägs), så idag blir det en smakbit från en annan, ny bok, nämligen Handbok för ett begagnat hjärta av Tamsyn Murray.

Smakbiten kommer från första sidan:

Mitt namn är Jonny Webb och jag är en robot.

Förra sommaren stannade mitt hjärta i tre och en halv minut.

Låter väldigt spännande! Vill nästan pausa Drakviskaren och läsa denna istället. Får väl slalomläsa lite …

Trevlig helg!

2 reaktioner på ”En smakebit på søndag: Handbok för ett begagnat hjärta

Lämna en kommentar