7 november, helt enkelt

Om jag var effektiv igår har jag varit ineffektiv idag! Har helst av allt velat ligga på soffan hela dagen, men man måste ju jobba lite också. Känns som om jag håller på att bli sjuk, är trött och seg i kroppen. Förr eller senare bryter det väl ut …

Lyssnade klart på Pojken som slutade gråta (Ninni Schulman, Hagfors #2) tidigare idag. Gick raka vägen över i tredje boken, Svara om du hör mig, eftersom den låg i bilen. Att lyssna på ljudböcker verkar vara enda sättet jag får läst på för tillfället, för det går ganska långsamt. Huvudet hänger inte riktigt med på en vanlig boksida.

Skrivandet ska vi inte tala om ens. Den berömda Second Week Blues har redan satt in, det känns som om jag inte kommer någonstans. Det lossnar väl snart, men det är segt just nu.

Kommentera

