Our Chemical Hearts

Så är vi igång med midsommarutmaningen! Ungefär tolv timmar in på första dagen har jag bara hunnit 150 sidor, men hoppas hinna läsa mer innan dagen är över. Läser Our Chemical Hearts av Krystal Sutherland, och den är bra, men inte fullt så bra som jag hade hoppats, vilket är varför det går lite långsamt att läsa.

Sen har jag en nästan överdriven lust att börja skriva, antagligen för att Instagram flödar över med bilder på folk som skriver. Kanske dags att ta sig själv i kragen igen? I oktober fyller min fina ungdomsserie 10 år, men den är fortfarande inte klar. 2010 kom den tvåa i en skrivtävling, så om jag verkligen jobbar med den kanske den kan bli något till slut.

Kommentera

