Vad ska man läsa?

Första riktiga semesterveckan och vädret visar sig från sin allra bästa sida. Det ska såklart bli sämre redan imorgon, men just idag är livet bra. Började med en semesterklippning och att lämna tillbaka biblioteksböcker. Kom därifrån med noll böcker! Nu ska jag bara få plocka pioner i en väns trädgård, sen är dagen räddad. 😎

Går och funderar på det där med midsommarläsning. Senast imorgon måste jag bestämma vilka böcker jag vill läsa till midsommar, så dags att titta i hyllan och se vad som är oläst. Det lutar mot ungdomslitteratur, snabbläst och trevligt! 

Jag läser just nu Flickorna av Emma Cline. Långsam läsning, men förr eller senare lär det väl lossna … Gillar att läsa på min Kindle, det gör e-böcker mer attraktiva i mina ögon! 😉

Kommentera

