En liten snabb uppdatering

Först och främst, ett stort tack till alla som önskat mig ett snabbt tillfrisknande. Konserten igår gick bra, men idag är ett bakslag med feber och ingen röst. Men kapselkaffe och de sista sidorna av Ordbrodösen ska nog lösa mina mest akuta problem.

Men nu när vi är inne i februaris sista två dagar är det dags att kolla in ställningen på lite utmaningar:

I Kaosutmaningen 2017 har jag redan klarat av de 20 punkterna. De var inte så svåra som jag trodde, så jag går för alla 35 i år igen.

I Boktolvan är jag klar! 12 nya författare redan innan 17 februari. Nu håller jag bara koll på hur många nya författare jag stöter på under resten av året.

Resten går lite sisådär. Av Författarfemman har jag läst 2 av 5. Klassikern har jag läst 1 1/2 av 10, Serieåret går lite lagom kasst som vanligt.

Goodreads Reading Challenge (där mitt mål är 52 böcker för året) har jag läst 25 böcker i år. Det finns en reell chans att jag går för lite fler än 52 böcker i år också. 😉

Någon som har ett tips på någon rolig utmaning?

Nu ska jag återgå till kaffet! Ha en trevlig måndag, allihop!

Kommentera

