De små sakerna

Jag ska in till Köpenhamn idag och repa inför en konsert på onsdag. Vi har en på söndag också, så det är bra att köra ett snabbt rep. Jag vaknade förkyld, vilket är en kass start på dagen. 

Jag är glad att jag gick inom Lunds stadsbibliotek och hämtade ut mitt reserverade ex av Charlotte Cederlunds Gryningsstjärna, för jag hade glömt en bok och alla tåg mot Köpenhamn är sena eller inställda. Också glad för kaffet från Pressbyrån och för att det inte är svinkallt och blåsigt utan milt och skönt ute. 

Det är de små sakerna som gör det! 😂

Kommentera

