Helgfrågan v 7: bokrean 2017

Det är lördag och ikväll ska jag på 60-årsfest! Snart dags att måla naglarna och hoppa i den gröna cocktailklänningen. Därför är det dags att svara på Helgfrågan från Mias bokhörna.

fotoflexer_photo4
Vilka är dina bästa bokreatips? (tips från Johannas deckarhörna)
Var handlar du helst dina reaböcker?

I år måste jag säga att det inte finns speciellt mycket som jag vill ha från bokrean. Nästan ingenting. I ärlighetens namn har jag redan läst allt som jag hade kunnat tänka mig köpa på rean, därav problemet. Det enda jag kan tänka mig att köpa är Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr och The Bone Season av Samantha Shannon.

Förr älskade jag Akademibokhandelns bokrea, men på senare år har jag övergått till Adlibris och Bokus. De har helt enkelt bara bättre och roligare rea. 🙂

 

11 thoughts on “Helgfrågan v 7: bokrean 2017

    • Sara Swietlicki skriver:

      Den finns på ett flertal ställen har jag sett … dock billigare i pocket på Adlibris om man inte vill ha den inbunden! 🙂

Kommentera

