Bokbloggsjerka: bookish things

Jag har haft en sån där helg som har varit stressig och mysig på samma gång. Konserter och fram och tillbaka till Köpenhamn ett par gånger. Men helgen avslutades på bästa sätt med bowling och Burger King (och sedan en 45-minuterspromenad genom ett iskallt Lund kl 22 på kvällen).

Det har gjort att jag får svara på Annikas jerka först nu, men det har gett mig lite tid att tänka på frågan. 🙂

img_3593-4 Vilka bokliga saker (förutom böcker) kan du inte leva utan (exempelvis örhängen här och här)?

Det tråkiga svaret här är ju bokhyllor. Även om det bara är IKEAS Billy-hyllor. 61kg3xi4ool-_sl1000_

Annars är det nog filmer baserade på böcker, bokcitat, min Kindle, Funkos (se den underbara Funkon på Jamie Fraser nedan) och jag drömmer om en tatuering med ett litterärt citat. 🙂

Hoppas att ni får en trevlig vecka!

Kommentera

