Helgfrågan: I ordning eller inte? 

Dags för ett sent svar på helgfrågan inne hos Mia

Hur är det med er, läser ni bokserier i rätt ordning eller kan ni hoppa lite? Har ni någon favoritserie?

För det första, förlåt för det korta svaret, jag skriver på telefonen! 😂

Jag läser alltid bokserier i rätt ordning. Finns inget annat för mig. Beror väl mycket på att typen av litteratur jag läser oftast bygger på händelserna i boken före. Då är det som att spoila för sig själv att läsa bok 2 eller 3 före bok 1. 

Jag har många favoritserier. Den stora favoriten kommer dock alltid att vara Harry Potter. 

Hoppas att ni får en trevlig söndag! 

6 thoughts on “Helgfrågan: I ordning eller inte? 

  1. Midnatts Ord skriver:

    Vill helst läsa serier i rätt ordning om det är möjligt. Ibland går det bra ändå men ofta känner jag mig förvirrad speciellt i tex deckar-serier där fallen förvisso är fristående men där man följer en viss polis i dennes liv med.

Kommentera

