Helgfrågan

Det är helg! Hur underbart är inte det? 🙂 Jag har haft den otroliga turen att bara arbeta två dagar den här veckan, så det känns extra lyxigt. 😉 Men nu är det dags för Helgfrågan från Mias bokhörna.
amnen
När man går in på t.ex Bokus så ser man den här indelningen  och då kommer frågan:
Vilket ämne läser du helst? Enligt bild ovan.
Vilken är den bästa bok du läst inom det ämnet?
I vanliga fall hade jag sagt Barn & tonår, men om jag ska gå på vad jag har läst på det senaste är det skönlitteratur som gäller. (Men om vi ska ta inom barn & tonår, då är svaret Anna Ahlunds Du, bara från 2016.)
29699517_o_1
Det är ju dock helt omöjligt att säga vilken som är den bästa bok jag läst inom ämnet skönlitteratur med tanke på hur många romaner det finns. Jag skulle säga vilken Jojo Moyes-roman som helst.
fresh_tulips-wide
Hoppas att ni får en trevlig helg! Jag tänkte köpa tulpaner, hyra film, ta ett glas bubbel och bara mysa. 🙂

22 thoughts on “Helgfrågan

  1. Midnatts Ord skriver:

    Jag kunde verkligen inte begränsa mig så det blev en hel hög =) Bara, Du hade jag kunnat skriva upp med men den fick inte plats. Det är en otroligt vacker bok annars. Trevlig helg!

    • Sara Swietlicki skriver:

      Ja, du har fått ihop en fin hög, ser jag! Det är ju fullkomligt omöjligt att välja! 😂 Trevlig helg!

  2. Lena skriver:

    Du, bara har jag inte läst, men har bara hört bra ord om den. Läste Livet efter dig av Moyes under förra året och den var verkligen läsvärd.

Kommentera

