Ledig = effektiv

Lediga dagar kan ibland vara allt man behöver få att få saker gjorda. Ringa telefonsamtal, sova länge, uppdatera hemsidor, läsa, köra en tvättmaskin eller två … väldigt skönt! Jag är lite trött i huvudet, men med en kopp kaffe och senare lite middag ska det nog gå att klara av det sista praktiska.

Idag är också en sån där dag då jag känner för att ta en mysig långdusch, göra ansiktsmask och måla naglarna. Vi får se hur det blir. Jag ska i alla fall läsa lite mer i Mhairi McFarlanes Det är inte jag, det är du.

Det var väl det jag trodde – rätt bok gör det lätt att hitta läslusten igen!

Kommentera

