Att läsa på många sätt

Det finns ju många sätt att läsa på. Just nu tror jag att jag läser på alla tänkbara sätt som jag kan komma på. 😂 Jag som egentligen bara läser inbundna romaner! #gammeldagsjavisst

Men just nu cirkulerar dessa titlar i mitt läsflöde:

LjudbokPastor Viveka och hundraårsjubileet – Annette Haaland

Novell: Lord John and the Hellfire Club – Diana Gabaldon

Seriealbum: Lilla Berlin #1: So Last Year – Ellen Ekman

Fysisk bok: Lord John och kärlekens ljuvliga plåga – Diana Gabaldon

E-bok: Djupa Ro – Lisa Bjärbo

Och de är bra, allihop! 😍 Detta känns som ett ganska typiskt urval för mig. En go’ blandning! 

Vad läser ni såhär i januari? 

Kommentera

