Årets BÄSTA bok 2016

Om ni följer mig på Instagram har jag redan skrivit där vilken bok som blev årets bästa bok för mig. Men eftersom det är här jag bloggar så är det dags att avslöja det här också.

Och ÅRETS BÄSTA BOK 2016 ÄR …

du-bara

Här kan du läsa min recension från september, när jag först läste boken (då den också blev månadens bästa bok). Att detta dessutom är en debutbok, det är helt fantastiskt. Jag följer Anna Ahlund på Instagram (rekommenderas varmt!) och det är som att ha en liten adventskalender hela året! 🙂

Kommentera

