Mysonsdag

Håller på att läsa bok 99 av 100 och borde egentligen läsa ordentligt för att hinna upp i 100 innan på lördag. Med tanke på att bok 99 är Cyankalium och champagne av Agatha Christie är det långsamt … har bara försökt läsa ut den här boken sen november. Vad ska bli bok 100? Dags att fundera! Några förslag? Gärna en kortare, på svenska.

I dag har jag städat, bakat, haft släkten på besök, lagat mat till min familj, betalat räkningar, bestämt de närmaste dagarnas umgänge (en tur till Köpenhamn, yay!) och sett lite Family Guy på Netflix medan en idiot till granne bestämde sig för att borra i betongväggen så att hela huset vibrerar. :/

Och jag nådde 400 följare på Instagram idag! 😀 Kanske inte mycket, men jag blev glad! Följ mig på @sarasbookshelf om du vill se lite bokliga bilder.

 

2 thoughts on “Mysonsdag

Kommentera

