Läs-it-snow 2016

Sedan två dagar är jag med i Läs-it-snow2016, och jag har läst under 50 sidor. 😂 Allt för att jag har städat. Igår fick jag äntligen upp alla böcker i bokhyllan, alla kartonger på vinden och allt annat är städat och julfixat. Så skönt! 🎄🎄

Men! Läs-it-Snow pågår till den 27e, så här är den planerade (och reviderade) listan: 

  • Enda vägen/Anna Jakobsson Lund (läses just nu)
  • Cyankalium och champagne/Agatha Christie (läses just nu)
  • Möss och människor/John Steinbeck
  • Ett nytt land utanför mitt fönster/Theodor Kalifatides
  • Fantastic Beasts and where to find them /J K Rowling
  • En enda risk/Simona Ahrnstedt
  • Julmysteriet/Jostein Gaarder

Sen får vi se hur mycket jag får tid att läsa. Det är ju så med julen, man ska hinna med att umgås med alla man älskar och då är det inte jättepoppis att sitta med näsan i en bok. I alla fall inte i min familj! 😂 Men några av de här böckerna är ganska korta. Allt för att hinna upp i 100 böcker innan nyår. 

Hoppas att ni får en fin lilljulafton! 

Kommentera

