Stress! 

Landade nyss i soffan med en kopp kaffe, och inser att det är första gången som jag sitter ner sedan kl 8 i morse. Om man inte räknar med bilfärderna kors och tvärs över stan, då. Egentligen skulle jag ha varit klar kl 15, men insåg att det skulle inte hinnas med. Så jag fick dispens till att låna bilen hela kvällen också (med undantag för två timmar på sen eftermiddag) och därmed fick jag chans att sätta mig ned en liten stund. 

Orkar inte läsa, men fick en plötsligt lust att se Family Guy. Något lagom hjärndött när man är trött är lagom. Det får vänta till senare.

Ikväll får jag väl köra två-tre vändor med bilen, sen borde jag vara någorlunda på plats i lägenheten. Nu står en kungsgran och väntar på mig där. 🎄😊 Ska avsluta kvällen med en dålig film i soffan, känner att jag är värd det! 

Kommentera

