Måndagen före jul

När vi nu går in i sista veckan före jul har jag äntligen tid att få ordning på lägenheten. Alla mina böcker är nästan på plats, men nu står alla möbler där. Börjar bli dags att julpynta nu. 🎄🎄 Har inte riktigt julkänsla, men det beror mer på att december har varit stressig än något annat.

Under tiden läser jag Enda vägen av Anna Jakobsson Lund. Det går trögt eftersom jag lägger tid på annat, men kul att äntligen få dyka ner i Ava, Leymah och Levis värld igen. Vill ju inte att boken ska ta slut heller. 😂 Det är bok 94 av 100. Hoppas att jag hinner fram till bok 100 innan nyår. Det blir ljudbok när jag julstädar de närmaste dagarna, tror jag.

Och! Har äntligen beställt min första POP Vinyl-figur! Kan ni gissa vilken? 😉

Kommentera

