Tidningen Skriva 5 år!

Slänger in en liten paus och middag hemma innan det är dags att hasta iväg till jobbet igen. Jobbar 19:45-21 och det känns lite sådär lagom nödvändigt …

I år fyller tidningen Skriva fem år! 30 nummer har de gett ut, och jag har alla utom det allra första. Skyller helt på att jag inte bodde i Sverige när det kom ut. Tyvärr kan man inte köpa det i efterhand, så ni som har det – ni äger en raritet!

I dag kom det senaste numret ut i butik så när jag kommer hem ikväll efter jobbet ska jag ta en stor kopp te och bläddra igenom hela numret i lugn och ro och få några tips inför november. 🙂

På tal om ingenting så kom nomineringarna till Augustpriset igår. Någon ni hoppas mer på? Jag har inte läst något av nån, så jag har lite svårt att uttala mig om det …

Kommentera

