Det där med att jobba helg

Jag är nog en underlig människa. Jag har inget emot att jobba lördagskvällar eller söndagar, men att jobba på dagarna på lördagar (typ 10-18) tycker jag faktiskt inte om. Har hellre en ledig dag och föreställning på kvällen. 

Tur i alla fall att man får jobba med vacker musik. Verdis requiem är underbar musik! Hur trött man än är. 😉

Jag jobbar imorgon också, men ledig måndag innan det blir 6 dagar på raken igen. Jag skulle faktiskt vilja ha höstlov snart …. inte för att man får något. 😂 Får vackert vänta till jul. 

Under tiden läser jag omväxlande i Björnstad av Fredrik Backman, Vara Frank av Peo Bengtsson och Djupa Ro av Lisa Bjärbo. Och kommer typ ingenstans i någon av dem. 🙄 

Kommentera

