Från fan till okej

Just nu ligger besvikelsen tung i magen. Fick inte en audition som jag ville göra, vilket gör det till den tredje på kort tid som antingen ställs in pga sjukdom eller för att det inte finns tid för fler sökanden. 

Fan.

Dessutom visade vågen mer den här veckan, vilket inte motsvarar hur jag känner mig. 

Dubbelfan. 

Men skam den som ger sig – jag ger inte upp! Ska träffa en långväga kompis för lunch om en halvtimme, har precis hämtat ut mina nya glasögon och ska träna i eftermiddag. Har dessutom varit på lägenhetsvisning igår, och min nya lägenhet kommer att bli jättefin! Svårmöblerad, men det är jag van vid. 😉

Och hörni – ryggsäckar är väldigt underskattat. Älskar min rygga idag. ❤️ Så nu ska jag ta tag i träning, manus, jobb och det sociala livet på samma dag. Önska mig lycka till! 

 

Kommentera

