Väntetid

Väntetid på jobbet som innebär att man inte kan sitta med en bok innebär extra tid på sociala medier. Vi har sitzprobe på Verdis requiem, och sånt innebär ofta mycket väntetid. 

Har pausat Backmans Björnstad och läser just nu Peo Bengtssons Vara Frank. Det är mycket med nysläppta böcker det här året, I like! 

Men det är klart, jag hinner nog med lite Candy Crush i den här pausen också … 😂

Senare idag ska jag titta på en visningslägenhet i huset där jag ska flytta in. Yay! Bara 42 dagar kvar tills jag får nycklarna! Längtar nästan ihjäl mig. 

Och Synsam meddelade just att mina nya glasögon är klara. Får hämta ut dem idag eller imorgon. Lycka! 

Kommentera

