Söndagsliv

Vilken vecka! Jag har haft en del att göra här i slutet av veckan och jisses så trött man kan bli! Imorgon är det en ny vecka och då ska jag hinna med en massa saker, så det blir till att gå upp som vanligt imorgon och ta itu med allt.

Jag har lagt några dagar på att läsa lite seriealbum, bland annat Ellen Ekmans senaste, Lilla Berlin #5: Netflix och chill. Den är så sjukt skön, jag tror att jag får läsa om den innan jag lämnar tillbaka den! Lilla Berlin-serien är några av väldigt få seriealbum som jag kan tänka mig att äga. De är alltid spot on. Ni följer väl Ellen Ekman på Instagram?

Läste dessutom ett av Lise Myhres Nemi-album, nämligen Nemi #10: Du kommer inte att ångra dig. Jag gillar Nemi, men det blev lite mycket med ett helt album på en gång.

Däremot har jag nästan inte läst i Skärvor av minnen av Laurie Halse Anderson på flera dagar. Den har inte gripit mig ännu … därför utgår En smakebit på søndag för mig den här veckan.

Jag får helt enkelt göra en rejäl tidsinvestering om jag ska hinna läsa hela min TBR-lista i oktober!

Kommentera

