Bokmässetider

Imorgon börjar bokmässan i Göteborg, årets största bokevent. Tiotusentals besökare på fyra dagar, seminarier, författare, signeringar … och jag är inte där. I år heller. 

Jag har inte varit där på minst åtta år, vilket är en stor sorg. Jag älskar bokmässan! Jag skulle vilja vara där alla fyra dagarna och gå på seminarier, gå på fest och restaurang och signeringar och komma hem söndag kväll helt förstörd men lycklig. 

Så … den gången jag själv utkommer med en bok. Då ska jag på mässan igen. 

Eller typ nästa år. Det funkar också. 😉 Och komma hem med tjugo böcker. 

Så länge jag är hemma får jag läsa en bok i stället. 😊

Kommentera

