De sista skälvande sidorna av Odinsbarn

storpcke_dinsbarcmyk_12988Jag har mindre än 100 sidor kvar av Odinsbarn av Siri Pettersen och jag väntar fortfarande på den där rushen. Den som gör att jag inte kan sluta läsa.

Den har inte riktigt kommit, rushen. Missförstå mig inte, Odinsbarn är en bra bok, men den griper inte tag i mig. Och 670-nånting sidor är ganska mycket om de inte griper tag i en.

Sjukt snygga omslag, dock!

Fast jag kommer nog att läsa de andra två böckerna (Röta och Kraften) också. Faktum är att jag redan har reserverat dem på biblioteket. 😛

Tack och lov för bibblan. Annars hade jag varit ruinerad!

Kommentera

