Dead end

Jag tror att jag har hamnat i en återvändsgränd när det gäller mitt skrivande. Jag har inte skrivit en rad på länge och jag har inga bra idéer. 

Några tips? 

One thought on “Dead end

  1. CrimsonCorundum skriver:

    Det där är jättesvårt. En sak man kan göra är att välja någon skrivövning som brukar finnas på nätet, en s k writing prompt. Ibland har jag blivit inspirerad att skriva utifrån det. Om du har gamla idéer som du fortfarande tror på, kan du pröva att läsa igenom dem och kanske anteckna fler detaljer eller om du hunnit börja skriva något, läsa igenom det och hoppas att du kommer på något mer. Annars vet jag inte. Tyvärr måste man nog vänta ut de här perioderna. Du har ju fullt upp med annat också.

Kommentera

