Månadens bästa bok: Maj

Jag har världens bästa läsare! Ni lyfte bloggens visningsrekord ännu en gång på bara en helg, vilken underbar avslutning på maj månad! ❤️ Tack! 

Jag har inte hunnit läsa så mycket i maj som jag hade velat, men det är pga flytt och examen, så jag kan inte klaga. Jag hittade till slut två ljudböcker, så nu är de närmaste dagarna räddade. Det är så skönt att packa samtidigt som man lyssnar på musik eller ljudbok. 👍 Jag har även hunnit prata med två olika kundtjänster i telefon idag. Samma företag, olika länder och helt olika attityder. En hjälpsam, en pushig. Jag vet vem som fick ris och vem som fick ros … Jag vet också vem som byter teleoperatör när hon flyttar tillbaka till Sverige! 

Nu när vi har kommit in i juni är det ju dags att avgöra vilken bok som var bäst i maj. Fast jag läste så få var det bra böcker, så det var ett svårt val. Men det blir ändå Åsa Hellbergs sprillans nya roman Gloria, för jag blev glatt överraskad över hur bra research hon gjort (huvudpersonen Gloria är nämligen operasångerska). En söt, puttrig bok med dramatisk twist som  dessutom var väldigt trevlig som ljudbok. 🙂 


#blogg100 93 

3 thoughts on “Månadens bästa bok: Maj

  1. MarveW skriver:

    Jag gillar Hellbergs första böcker men sedan har jag blivit så besviken. Alldeles för mycket sex och kroppsvätskor. Vågar jag läsa Gloria?

Kommentera

