Varför??

Varför klarar jag knappt av att lyssna på manliga uppläsare när jag letar efter ljudböcker? Jag är så kräsen att jag blir trött på mig själv!!!

Och det är dessutom inte bara manliga uppläsare som inte funkar, ungefär 75 % av alla kvinnliga är jobbiga att lyssna på. Har i alla år haft en liten dröm att jag själv skulle läsa in mina böcker om det kom till det, men nu tror jag faktiskt att jag skulle överlåta det till ett proffs. För vissa författare har tyvärr inte rösten till att läsa in romaner på ett vettigt sätt. Intressant egentligen, med tanke på att de läser sin egen bok borde de ju vara bäst på att läsa upp just den, men icke sa Nicke …

Äh, lyssna inte på mig. Jag är bara kräsen.

#gårivägförattköpaennyljudbokochdetblirenhalvtimmeslångkampföratthittaenvettiguppläsare

 

2 thoughts on “Varför??

  1. esmaralda skriver:

    Ja nog är det skillnad på uppläsare, vet inte om jag tänker manligt/kvinnligt utan tråkig eller engagerad.
    Vissa böcker vet jag nog inte om jag skulle läst klart om det inte varit för den duktiga uppläsaren.
    Så att välja en bra en😊

  2. Bina skriver:

    Det är jätteviktigt för känslan om vem som läser upp ljudböckerna. Det finns vissa uppläsare som jag har lagt på minnet nu att inte sikta på i framtiden. De har helt enkelt förstört en för stor del av bokupplevelsen.

Kommentera

