Skulle någon vara intresserad

… av att läsa en blogg som handlade om en operasångares vardagsliv?

Jag har själv saknat en under tiden jag utbildade mig, och det finns inte riktigt någon blogg om vardagen bakom det ”glamorösa” yrket.

Så vad tror ni? Finns det läsare till en så obskyr blogg?

I övrigt är jag en liten blöt hög i min soffa, så trött är jag. Examen 2 av 3 idag, sedan rep, sedan middag med 3/4 av familjen och sen hämtade familjen alla konsertklänningar och de första två flyttkartongerna. Nu händer det, hörni. På riktigt!

#blogg100 inlägg 86

6 thoughts on “Skulle någon vara intresserad

  1. CrimsonCorundum skriver:

    Jag skulle vara intresserad av en blogg som du beskriver. Redan nu har jag fascinerats av dina blogginlägg om ditt liv som operasångare. Det var mycket som jag inte visste förut.

  2. Eva Karlsson skriver:

    Jag skulle vara intresserad, jag vet ingenting om den världen, men jag vill gärna läsa om din läsning och ditt skrivande också. Det är det sistnämnda som vi har gemensamt 🙂

Kommentera

