Uppdatering

Tänk så snabbt tiden går. Det här är inlägg 84 i Blogg100, och det har känts ganska enkelt i år, även om en del av inläggen kommer ganska sent på kvällen. 😛

Jag kom just hem … och såg mig omkring i lägenheten. Flyttkaos. Lådor överallt, ren tvätt överallt sedan sist jag tvättade, böcker överallt, noter överallt … det känns nästan övermäktigt! Det kommer så klart att gå, men innan man har hunnit så långt att man ser framsteg …

Tror att jag läser lite i Fasanjägarna istället för att packa!

#blogg100 inlägg 84

2 thoughts on “Uppdatering

  1. Eva Karlsson skriver:

    Jag skulle ha gjort lika, satt mig för att läsa alltså 🙂
    Och grattis till snart klar! Jag vet inte om du har skrivit om var du helst skulle vilja sjunga? Skulle vara intressant att höra om du drömmer om stora scener eller föredrar hemmaplan.

    • Sara Swietlicki skriver:

      Tack! Minns inte om jag har skrivit det någonstans, men då vet jag vad jag ska blogga om idag! 😉

Kommentera

