Bokbloggsjerka: Pest eller kolera?

Jag har precis klarat av min första examen (av tre), så nu kan jag slappna av i några dagar (eller i alla fall lite). 😉 Dags att svara på Annikas jerka!

Även denna vecka kommer frågan från Siri: Pest eller kolera: Att bara få läsa en bok per år eller att få läsa så mycket du vill men aldrig avsluta böckerna?

Alltså, Siri, vilken fråga!! 😱 Hur ska man kunna välja?! 

Jag väljer hellre en bok om året än att aldrig få avsluta en bok. Ge mig en Game of Thrones-bok så är jag klar! 😉 Nej, men ärligt talat … Om man fick läsa fram till nästsista sidan skulle jag nog kunna överleva det alternativet också. 🙂 

#blogg100 inlägg 81 

5 thoughts on “Bokbloggsjerka: Pest eller kolera?

  1. Ewelina skriver:

    Jag vill läsa slutet för att få veta hur det går! Nog kan man fantisera ihop sluten själv men det skulle inte vara samma sak 🙂

  2. Lion´s Library skriver:

    Jag undrar också vart gränsen går. Det alternativet var det jag tog men många verkar ha luskat sig omkring den, svår fråga..
    Grattis till din examen, kul att kunna bocka av 🙂

Kommentera

