En smakebit på søndag: Isla and the happily ever after

OMG, vilket underbart väder! 23 grader, solsken, lite lagom sommarbris, en bra bok och kaffe. Sommar, är du kanske på väg till slut? ❤

img_3848-3

Söndag betyder smakbit, och som vanligt hittar ni fler smakbitar hos Flukten fra virkeligheten. Enda regeln är inga spoilers!

Jag läser Isla and the happily ever after av Stephanie Perkins. Det är en söt, mysig bok. Jag har tidigare läst Anna and the French kiss av samma författare, och jag vill så gärna läsa Lola and the boy next door som också är en del av serien. Och jag älskar verkligen omslagen! Så färgglada!

tumblr_mixxgtPAsX1s3jza0o1_500

Smakbiten kommer från s. 17, och är HELA kapitel 2:

Chapter two

Ohmygod what the hell did I do last night?????????

#blogg100 inlägg 69

7 thoughts on “En smakebit på søndag: Isla and the happily ever after

  1. Lena skriver:

    Boken om Isla är den enda i serien som jag inte läst. Gillar de andra två riktigt mycket. Tack för smakbiten.

  2. astridterese skriver:

    Vi har disse tre til salgs på jobb og jeg må innrømme at de fine coverne og fargene er fristende. Så jeg får lyst å lese dem bare av det! Ha en fin søndagskveld!

  3. Monika skriver:

    Korta kapitel i all ära, men det där var väl i kortaste laget 🙂 Så den där Anna och den franska kyssen ingår i en serie? Det var mer än vad jag visste. Är inte säker på att det är riktigt min genre, men jag har känt mig lite nyfiken på den 🙂

Kommentera

