Världsbokdagen

Men hörni, idag är ju Världsbokdagen! 😀 Hurra för böcker och litteratur i alla dess former! 👍


Jag är i skolan mellan 10:30-17:30, trots att det är lördag, för konsten vilar aldrig, som ni vet … Men jag har lite ledig tid, så jag läser Anne-Lie Högbergs Det kommer aldrig mer vara du, en relationsroman. Just nu har jag bara läst 30 sidor, men jag längtar efter att ha tid att verkligen sätta mig in i den lite mer. Hurra för lediga kvällar! 

Idag har mitt IG-konto (@sarasbookshelf) funnits i två månader. Gå in där och ta en titt om du vill se bokrelaterade bilder som av en eller annan anledning inte hamnar här på bloggen. 👍

Och idag är det 400 år sedan Shakespeare dog. Intressant att man har valt att lägga Världsbokdagen på samma datum som Shakespeares dödsdag. Hur tänkte ni nu, Unicef? 😉

#blogg100 inlägg 54

Kommentera

