8 000 sidor!

Jag lyssnade klart på Fortfarande Alice för någon dag sedan. Den slutade inte alls som jag trodde, men det är kanske bara en bra sak eftersom jag väntade mig världens mest fruktansvärda slut och jag fick ett ganska bra slut.

Jag påbörjade en ny ljudbok i morse, Pastor Viveka och tanterna av Annette Haaland. Den är lite långsam, men mysig, och det är en lagom kombination just nu. Just nu är jag beroende av ljudböcker, för jag mår bra av den där långsamma läsningen. Mitt huvud slappnar av och jag lyssnar bara. Det kräver lite mer när jag läser för egen maskin, det är liksom krav på att det går snabbt. En ljudbok går ju bara i en takt. 😉

När Pastor Viveka är färdigläst har jag läst 23 böcker i år. Och nästan 8 000 sidor. Herrejesus! Det är ju enklare att många av de där 23 böckerna har varit ljudböcker, men ändå. Och det gör att Kaosutmaningen 2016 går ganska bra! Redan 18 av 20 punkter.

Hur mycket har ni läst i år? 

#blogg100 inlägg 42

Kommentera

