Grüß Gott aus München

Jag lyssnade klart på Mitt hjärta går på igår. Så himla fin! (Är det inte ganska uppenbart vid det här laget att jag älskar den här boken?) ❤️

Jag har sjungit audition i München här på den sena eftermiddagen. Min resepartner skulle sjunga imorgon men är så förkyld att hon får ställa in. 😞 Men å andra sidan får vi ett par timmar ledigt i ett sommarvarmt München (23 grader!!!) och  har dessutom en gemensam väninna här. Let the fun begin! 😊

PS. Läser Anna and the French Kiss av Stephanie Perkins. Faktiskt ganska söt, lättsmält YA-bok. 👍

#blogg100 inlägg 35

Kommentera

