En smakebit på søndag: Mitt hjärta går på

Jag hinner inte lägga in en ordentlig smakbit, dels för att jag sitter på en flygplats och väntar på att få stiga ombord ett plan till München, och dels för att jag lyssnar på boken och inte riktigt kan skriva ner alla ställen i den här boken som jag älskar. Men ni kan titta in hos Flukten fra virkeligheten och hitta ”riktiga” smakbitar. 

Jag läser Christoffer Holsts debutroman från 2015, Mitt hjärta går på. Den handlar om Chavve och Pontus som finner varandra via en dejtingapp. Deras liv kopplas samman och det är en helt underbar historia. Jag trodde inte att den skulle vara något speciellt, men alltså hörni – detta kan vara det bästa jag läser i år. ❤️ Detta inlägg är således bara en enda stor rekommendation. Läs Mitt hjärta går på och älska den! 

#blogg100 inlägg 34

Kommentera

