Ytterligare en enkät: Allt jag läser och vill läsa

Den här enkäten kommer från Enligt O och är precis vad det låter som: Allt jag läser och vill läsa. Nu kör vi!

Vid sängen: City of Lost Souls av Cassandra Clare (The Mortal Instruments #5).

På soffbordet: Fahrenheit 451 av Ray Bradbury.

I handväskan: Paper Towns av John Green.

I öronen: Inget just nu, men har tänkt mig börja på Fortfarande Alice av Lisa Genova efter påsk.

På läsplattan: Slända i bärnsten av Diana Gabaldon (Outlander #2)

Läser jag lite då och då: Ehm. Jag slalomläser ju, så … alla böckerna på en gång? Eller jo – novellsamlingen Het läser jag lite då och då. Typ en novell i taget.

På is: Stöld av babian av Anna Karolina. Har lite svårt för den, men har tänkt mig läsa ut den nån gång.

Bokklubbsböcker: Är inte med i någon bokklubb.

Längtar jag efter att få läsa: Me and Earl and the dying girl av Jesse Andrews. Och Arvet efter dig av Jojo Moyes.

3 andra böcker i min TBR-hög: Egentligen någon av de 11 (!) böcker jag beställde på bokrean och som jag får nu här i påsk … Eller de tre böcker jag precis köpte i dag …  Eller hela min bokhylla.

Haha, inte blev jag väl direkt klokare på min läsning, men ändå kul att se att jag faktiskt läser olika böcker på olika ställen. Vilken bok har du på soffbordet just nu?

#blogg100 inlägg 19

 

 

Kommentera

