TopTenTueday: Books on my Spring TBR

Det var länge sedan jag gjorde Top Ten Tuesday, mest för att jag har haft lite svårt för ämnena (eller snarare, svårt att komma på något till ämnena). Men 10 böcker till vårens att-läsa-lista kan jag nog kläcka ur mig. Bara 10, liksom? 😉

toptentuesday

  1. Landline av Rainbow Rowell
  2. Carry On av Rainbow Rowell
  3. After you av Jojo Moyes (Arvet efter dig på svenska)
  4. Slända i bärnsten av Diana Gabaldon (Outlander #2)
  5. Svarthuset av Peter May
  6. City of Heavenly Fire av Cassandra Clare (The Mortal Instruments #6)
  7. Det krävs tusen vackra ord av Rose Marie Bouw
  8. Det kommer aldrig mer vara du av Anne-Lie Högberg
  9. Vi är alla helt utom oss av Karen Joy Fowler
  10. Från och med du av Mhairi McFarlane

Och så några som jag vet kommer att ingå:

  • Jag lät dig gå av Clare MacKintosh
  • Mitt hjärta går på av Christoffer Holst
  • Fortfarande Alice av Lisa Genova

Hur länge varar våren nu igen? Fram till augusti, eller hur? 😛 Annars vet jag inte hur jag ska hinna läsa allt detta …

#blogg100 inlägg 15

One thought on “TopTenTueday: Books on my Spring TBR

Kommentera

