Blogg100 och Ta kontroll över bokhyllan

Det är mars! Den första vårmånaden. Inte för att det är varmt. Det är knappt plusgrader, det blåser och är grått. Och jag tvingade iväg mig själv till tandläkaren, bara för en rutinkoll men ändå. Bläh.

blogg100-logotype-300x256

Men något mycket trevligare är att Blogg100 har dragit igång! Nu kör vi 100 inlägg på raken. Här i mars blir det mycket om tävlingen Ta kontroll över bokhyllan, som Anna på Fantastiska berättelser har startat. I korta drag handlar den om hyllvärmare. Jag har redan börjat läsa på bok nummer 1 av 9, nämligen Johanna Lindbäcks Välkommen hem. Den är riktigt bra, är drygt 100 sidor in. Jag har ganska mycket ledig tid den här veckan, så jag läser så mycket som möjligt. Jag har som mål att bli mer organiserad, så här i mars ska jag försöka göra saker i tid och vara snäll mot mig själv när det inte blir så. 😛

 

Vad läser ni i mars?

Kommentera

