En smakebit på søndag: Kanske imorgon

Det är Alla hjärtans dag idag. Man kan också kalla det för en helt vanlig söndag. Det har jag gjort, eftersom jag har jobbat. Tagit en lur. Pratat telefon. Glömt bort att äta middag. Sånt händer.

Men eftersom det är söndag måste jag hinna med en smakbit också. Kika in hos Flukten fra virkeligheten och hitta fler smakbitar. Enda regeln är inga spoilers! 

 

Jag läser många olika böcker just nu, men en av dem vill jag verkligen tipsa om. Det är Felicia Welanders debutroman från 2015, Kanske imorgon. Än så länge har jag bara läst 60 sidor, men den är så fin. Smakbiten kommer från sida 31 i pocketversionen:

 Fredagens att göra-lista innehåller 3 viktiga punkter:

Köpa kaffe.

Tömma brevlådan.

Planera att dö.

Så jag börjar med det sistnämnda. 

  

Hoppas att ni har haft en trevlig helg! Nu tar vi tag i måndagen och vecka sju! 🙂 

2 thoughts on “En smakebit på søndag: Kanske imorgon

  1. Monika skriver:

    Ja, man kan ju tycka att det är onödigt att köpa kaffe och tömma brevlådan om man har just den där tredje punkten på sin att-göra-lista. Tack för smakbiten!

Kommentera

