Bokbloggsjerka: Läsplaner för 2016

Ledig. Snö. Kallt. Kaffe. Glee. Konsertförberedelse. Så ser min lördag ut. Jag försöker fortfarande hitta några bra ljudböcker som jag kan lyssna på, för tillfället känner jag mig lite lost utan mina böcker när jag är ute på tur. Några tips?

Men det var ju inte det som det här inlägget skulle handla om. I stället är det ju Annikas bokbloggsjerka. I dag handlar det om läsplaner.

img_3593 Har du gjort upp några läsplaner för 2016, och hur väljer du i så fall ut vilka böcker du ska läsa och när?

Enda gången jag planerar vad jag ska läsa är om jag gör 3på3. Annars får inspirationen råda. Klart att jag har ett hum om vad jag skulle vilja läsa, typ läsa ut serier eller som förra året, då jag läste om Harry Potter-serien. Det verkar som om många resonerar som jag gör, att om man planerar för mycket riskerar läslusten att dö ut …

4 thoughts on “Bokbloggsjerka: Läsplaner för 2016

  1. Bina skriver:

    Jag gillar tanken på listor, men det händer att jag inte följer dem. Jag läser så att säga ”utanför” det jag ska göra, men på så sätt tycker jag inte att läslusten dör ut.

Kommentera

