Fy för magsjuka

Jag vet inte vad det är jag har råkat ut för, men vare sig det är magsjuka eller maginfluensa har jag varit sjuk sen i söndags. 

Det är sex hela dagar. Fy för fasen. Tack och lov inte kräkningar, för som sångare förstör det flera veckor för mig med all magsyra på stämbanden och slemhinnor i munhålan. 

Men helt ärligt. De första dagarna sov jag ca 18 timmar om dygnet. Sedan onsdag är jag ur sängen, men landade på soffan. Hej och älsk på Netflix. Framför allt Vänner. Har fått en ny favoritkaraktär – Chandler! Han är helt klart den mysigaste och egentligen den mest vettiga av alla sex. 

Jag har inte skrivit ett enda NaNoWriMo-ord på tio dagar, och jag funderar på om det är värt att skriva ikapp 16 000 ord eller att faktiskt chilla resten av november. 

När jag inte ser Vänner eller dricker vatten i små mängder spelar jag spel på telefonen, missbrukar Facebook, läser bloggar och läser Kristina Sandbergs Liv till varje pris. Har ca 450 sidor kvar. Projekt? 😉

Dessutom har jag gett upp 3på3. Tror jag. Eller så måste jag hitta en svensk översättning på Svindlande höjder. Min hjärna klarar inte av engelska just nu. 😛

Snälla säg att er fredagen den 13e är bättre än min! 🙂 

Kommentera

