1 november

Så är det redan första november och jag undrar vart i hela världen oktober tog vägen? Tiden har gått så otroligt snabbt! 

Fast sen inser jag ju att jag i oktober har hunnit göra allt det här:

  • Audition i Stockholm
  • Miniweekend-Londonresa med en av mina bästa vänner
  • konsert i Worchester (England) med och för Jenny Lind-sällskapet
  • 2 examens
  • En hel månads rep på en produktion (som har premiär i november!)
  • ”Höstlov” (inte så mycket till lov, jag jobbade hela veckan)
  • Släktträff/middag pga födelsedag
  • Födelsedag
  • Audition i Helsingfors
  • Lyssnat på x antal ljudböcker och läst en del
  • Sett ”The Martian” på bio
  • Sett Nina Stemme (!) med Lunds Studentsångare

Och i november blir det premiär på ”Der Freischütz” på Det Kongelige Teater! Så det innebär en massa föreställningar, vanlig skola igen, en examen till, plus ungefär en miljard saker att förbereda. Och så tänkte jag se den nya Bond-filmen. 😉 Och läsa och eventuellt skriva 50k. 

Hoppas att ni har en riktigt trevlig Halloween-helg och att er november blir solig och mysig. 🙂 

Kommentera

