I’m alive!

Till alla er söta läsare, I’m alive! 

Jag har bara inte haft ork att skriva här på det senaste. Sommaren har varit hård med mycket att göra, bland annat en annan blogg i samband med Jenny Lind-turnén, så jag har i stort sett bara sjungit och läst lite då och då.

Sedan söndag kväll är jag tillbaka i Köpenhamn. Jag har försökt trycka tillbaka innehållet i mina resväskor in i garderoben. Fyllt kylskåpet igen. Köpt nya blommor. 

Just nu läser/lyssnar jag på Paula Hawkins ”Kvinnan på tåget”. Jag har bara kommit 1/5 in i boken, men det är en svår bok att lyssna på. Det är svårt att hålla isär personerna som pratar. Angela Kovacs är uppläsare, och det är något med hennes röst som stör mig en aning. Jag vet inte vad det är, men det är en spännande bok så jag har 80% kvar av boken att lista ut varför jag stör mig. 😉

Snart följer en minirecension på Anna Janssons ”Ödesgudinnan på salong d’Amour”. 🙂 

Kommentera

