På väg ut ur jetlagen

I dag har jag gjort så lite som bara möjligt. Efter att ha varit vaken i 33 timmar gick jag fullkomligt i däck och somnade. Sov 13 timmar och fick sedan dra mig upp ur sängen och dricka en kanna kaffe för att komma igång. Jag har åkt till Lomma och badat i havet för första gången den här säsongen. Har grillat ätit och druckit rödvin. Läst ut Emelie Schepps debutroman Märkta för livet och påbörjat Sofie Sarenbrants Vecka 36. Sedan har jag målat naglarna och duschat och gjort en massa småsaker.

Upptäckte att jag missat Liza Marklunds sommarprat (det var idag, men jag får väl höra det imorgon).

Men nu är det nog dags för sängen. Det är trots allt jobb imorgon. 🙂

Kommentera

